Disponibili 24 de ore din 24 pentru dumneavoastră la 📳 0264.597.710
BTePOS


Cum pot să solicit o oferta POS sau E-Comerce de la BT ?
Poți să soliciți o ofertă POS sau E-Commerce pe oricare dintre paginile site-ului prin click pe butonul "Ofert;" sau jos în pagina prin click pe secțiunea albastră pe butonul "Cere ofertă".

Selectează un produs și unul din serviciile disponibile pentru acest produs, completează formularul și un profesionist al echipei BTePOS te va contacta.

Poti să soliciți o ofertă  de la Banca Transvilania și în fiecare unitate BT sau apelând la call center-ul BT 📳 0264.594.337.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
Îmi trebuie internet sau linie de telefon pentru instalarea unui terminal POS ?
Pentru instalarea unui terminal POS de la BT nu ai nevoie de linie de telefon sau cablu de internet în magazin, terminalul POS vine cu un sim special pentru POS, de la unul dintre operatorii cu care colaboram (Orange, Vodafone, Telekom).
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
De unde achiziționez rolele POS ?
Banca Transilvania iți asigură rolele de POS necesare pentru tipărirea detaliilor tranzacției. Nu trebuie decat sa contactezi BT prin e-mail, telefon sau mesageria instantă de pe acest site.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
Ce se întâmplă dacă terminalul POS are probleme de funcționare ?
În cazul unor erori la tranzacții sau alte probleme tehnice contactează echipa BTePOS prin telefon la numarul 0264.594.337, prin email la manageriregionali@btrl.ro sau prin chat-ul disponibil in website.

Echipa BT va încerca să rezolve problema cât mai repede posibil, chiar în aceeași zi, în funcție de natura problemei.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
Cum pot să returnez suma integrală sau parțială clientului în cazul unei tranzacții pe POS ?
Poți să soliciti BT returnarea integrală sau parțiala a sumei unei tranzactii efectuate pe POS trimițând informațiile tranzacției pe e-mail la commercial.POS@btrl.ro.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
Cum procedez pentru a putea accepta plăți în rate și puncte pe POS și în rate pe website, cu cardurile Star?
Pentru a putea accepta plăți în rate fără dobândă și cu puncte de loialitate pe POS sau în rate pe website, solicită o ofertă pe site. Completând formularul vei fi contactat de un specialist al echipei BTePOS. Ne poți scrie și pe mesageria instantă, vei avea tot suportul și implicarea noastră.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
Pot accepta tranzacții cu carduri American Express
Prin semnarea unui contract cu BT poți sa accepți tranzactii cu carduri American Express pe POS.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
În cât timp instaleaza echipa BT un POS ?
De la semnarea contractului echipa POS a BT va instala terminalul POS în maxim 3 zile și va instrui personalul ori de câte ori este nevoie.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
Cum pot să blochez prin tranzactie cu cardul o sumă ca și garanție pentru decontare ulterioară ?
Dacă afacerea ta e un Hotel, Agenție de Turism, Rent a car, poți prin tranzactiile de tip preautorizare să blochezi o sumă ca și garantie și ulterior să o trimiți în decontare.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
Se poate implementa plata cu cardul pe website-ul meu ?
Dacă website-ul tău este un magazin online, prin BT și partenerii săi se poate implementa plata cu cardul pentru website-urile create pe majoritatea plaformelor sau pentru website-urile scrie de la 0 intr-un limbaj de programare, Tailor-made.

Dacă website-ul tău este un magazin de prezentare, poți să accepți plati cu cardul online prin serviciul "link de plată". Acest serviciu este folositor atunci când pretul nu este unul fix de la început ci este determinat de diferiți factori. Se foloseste de obicei în servicii și mai ales pentru plata rapidă și ușoara a avansurilor/ rezervărilor.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
Se pot efectua tranzacții cu carduri tichete de masa pe POS?
Prin terminalele POS de la BT se pot efectua tranzacții cu carduri tichete de masa emise de toti operatorii.Pentru a accepta tranzacții cu cardurile tichete de masa emise de BT trebuie sa semnezi un contract cu BT.La fel pentru a accepta tranzacții si de la ceilalti operatori, trebuie sa semnezi un contract cu ei.BT nu trebuie sa opereze setari suplimentare in sistem pentru acceptarea de tranzacții cu carduri de tichete de la alți operatori, acestea depind de operator.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
Mesaje



Pentru a vedea mesajele trebuie sa va
Autentificati