SWIFT: BTRLRO22
C.U.I. RO 50 22 670
R.B. - P.J.R. 12 - 019 - 18.02.1999
Nr. Înreg. Reg. Com.: J12 / 4155 / 1993
Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul furnizarii solutiei de plata BT POS App
Versiune aplicabila începând cu data de 21.11.2024
Prevederi generale
Banca Transilvania, S.A. cu sediul social în Cluj-Napoca, str. Calea Dorobantilor, nr. 30-36, judetul Cluj, înmatriculata la Registrul Comer?ului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670, telefon contact: 02648028 (denumita în continuare “BT”) pune la dispozitia clientilor sai solutia
de plata – BT POS App (denumit în continuare “BT POS App”).
Va informam prin prezenta ce date cu caracter personal urmeaza sa folosim pentru identificarea/autentificarea utilizatorilor (verificarea identitatii), pentru securitatea acestei solutii de plata în scopul prevenirii fraudelor, precum si în contextul utilizarii functionalitatilor
BT POS App, pentru ce si în ce temei utilizam aceste date, cui le dezvaluim, pentru cât timp le pastram, cum le protejam si ce drepturi au persoanele vizate.
Aceasta informare se completeaza cu prevederile Notei de informare generale privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal apartinând Clientilor BT care este parte integranta a Politicii de confidentialitate BT pe care o regasiti pe website-ul
www.bancatransilvania.ro sau accesand urmatorul link
https://www.bancatransilvania.ro/politica-prelucrare-si-protectie-date-personale/.
Prezenta informare poate fi revizuita de BT la anumite intervale de timp. Utilizatorii vor fi anuntati daca apar astfel de modificari prin intermediul site-ului www.btepos.ro.
1. Ce date colectam pentru autentificarea utilizatorilor BT POS App
Pentru a putea folosi solutia BT POS App pe care ati contractat-o de la BT este necesar sa va autentificati ca utilizator autorizat. Aceasta autentificare se realizeaza în baza merchant ID, terminal ID si a unei parole. Credentialele sunt transmise de catre BT prin SMS pe numarul de telefon al reprezentantului legal declarat in contract.
2. Ce date colectam pentru a asigura securitatea BT POS App
Pentru a va putea proteja tranzactiile derulate prin BT POS App si informatiile din cadrul acestei platforme, vom colecta si utiliza Advertising ID telefonului pe care aveti instalata aplicatia mobile BT POS App, alti identificatori de securitate a telefonului (ex. Instance ID/Device
Identifier) si token-urile generate, modelul, producatorul telefonului si tipul sistemului de operare al acestuia, versiunea aplicatiei pentru a verifica faptul ca la fiecare logare înca utilizati acelasi telefon cu care v-ati înregistrat pentru utilizarea aplicatiei BT POS App. De asemenea, prelucram adresa/adresele de IP ale telefonului si, dupa caz, ale tabletei sau PAD-ului cu care
va conectati la BT POS App.
3. Ce date prelucram când utilizati BT POS App
Pentru a îndeplini obligatiile legale pe care le avem, pentru a va pune la dispozitie solutia BT POS App pe care ati contractat-o pentru compania dumneavoastra si, dupa caz, pentru ca avem interesul legitim de a preveni fraudele si de a comunica cu utilizatorii BT POS App pentru a le acorda suport si pentru a le solicita evaluarea calitatii solutiei BT POS App utilizam:
Date aferente cardurilor si tranzactiilor
Când veti utiliza BT POS App, vom avea acces implicit la informatii referitoare la: tranzactiile efectualte de clientii dvs. cu cardul, PAN-ul aferent acestor carduri, ID-ul tranzactiilor (RRN), sumelor încasate în conturile companiei, inclusiv informatii mentionate la explicatiile platii. Desi acesta solutie este dedicat exclusiv clientilor persoane juridice ai Bancii Transilvania, iar informatiile despre persoanele juridice nu sunt considerate, de
regula, date cu caracter personal, daca aveti o entitate de tipul P.F.A., I.I., forma individuala de exercitare a unor profesii liberale (ex. cabinete individuale de avocati, notari, birouri de executori judecatoresti etc.) trebuie sa stiti ca informatiile despre acestea au regimul datelor cu caracter personal si banca le va trata cu respectarea prevederilor legale aplicabile în acest domeniu. De asemenea, prelucram datele cu caracter personal ale dumneavoastra si/sau ale clientilor dvs., cum ar fi beneficiarii încasarilor persoane fizice sau P.F.A., I.I., forme individuale de exercitare profesii liberale.
Date de contact
În baza contractului de achizitie a solutiei BT POS App vom utiliza numarul de telefon al reprezentantului legal pentru transmiterea SMS-ului de validare a numarul de telefon si a datelor de login, iar adresa de e-mail pentru a va transmite diverse rapoarte cu privire la tranzactiile derulate prin intermediul solutiei. Pentru ca avem interesul legitim de a va acorda sprijin în utilizarea BT POS App (suport) si pentru ca dorim sa aflam parerea dumneavoastra despre aceasta solutie (evaluarea calitatii serviciilor) vom folosi date de contact pe care le-ati declarat bancii în calitatea dvs. de client pentru a va contacta în acest scop. Aveti dreptul sa va opuneti unei asemenea contactari. Pentru detalii, cititi sectiunea privind drepturile de care beneficiati în legatura cu prelucrarea datelor dvs. Personale.
Date colectate in scop de identificare si remediere a erorilor
Atunci când utilizati aplicatia si apar erori tehnice, pentru identificarea si remedierea acestora vom capta urmatoarele date: device, sistem de operare, versiunea sistemului de operare, tipul si descrierea erorii.
Permisiuni solicitate în contextul utilizarii aplicatiei
Atunci când instalati aplicatia, vi se va solicita permisiunea pentru accesul la files and media a dispozitivului în situatia în care doriti sa încarcati o poza de profil, respectiv doriti sa descarcati local chitantele în format pdf.
În cazul în care doriti sa încarcati o imagine de profil aplicatia va accesa locatia unde sunt stocate imaginile dvs., însa doar pentru a va oferi posibilitatea sa alegeti poza dorita. Privitor la celalalta functionalitate, dupa efectuarea platii veti avea posibilitatea de a salva local (pe dispozitivul dvs.) o copie a chitantei care dovedeste efectuarea platii, iar ca dvs. sa puteti beneficia de aceasta optiune, aplicatia necesita acces la locatia unde va salva chitanta. Operatiunea de salvare nu implica prelucrarea datelor deja stocate în acea locatie.
Daca veti refuza acordarea accesului la files and media nu veti putea utiliza aplicatia BT POS App, deoarece functionalitatile inerente ale aplicatiei necesita accesul la acesta locatie. Reiteram faptul ca prin acordarea accesului datele dvs. cu caracter personal din files and media vor fi prelucrate exclusiv în scop de încarcare imagine de profil sau salvare chitanta.
Alte permisiuni necesare pentru utilizarea si functionarea aplicatiei, astfel cum sunt stabilite de furnizorul sistemului de operare al dispozitivului pe care îl utilizati si pentru care nu este necesar acordul explicit al utilizatorului, sunt prezentate detaliat în sectiunea „Permisiuni” din magazinul Play Store/ Apple Store pentru aplicatia BT POS App (ex. permisiuni pentru a va anunta când nu
aveti conexiune la Internet).
4. Cui putem dezvalui datele ca urmare a utilizarii solutiei BT POS App
Atunci când sunt efectuate tranzactii prin intermediul BT POS App, datele aferente acestora (de regula, PAN, suma, explicatiile platii), vor fi accesibile si platitorilor care au efectuat plata si, implicit institutiilor de credit/plata unde acestia au deschise conturile respective. La datele dumneavoastra prelucrate în BT POS App pot sa aiba acces, conform nevoii de a cunoaste si numai în baza unor garantii de protectie a datelor cu caracter personal, partenerii
contractuali ai bancii care ne sprijina în oferirea solutiei BT POS App.
Lista de destinatari se completeaza cu cea prevazuta în cadrul Notei de informare generale privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal apartinând Clientilor BT, sectiunea VIII.
5. Cât pastram datele prelucrate în contextul furnizarii solutiei BT POS App
Datele dumneavoastra, în calitate de client BT, precum si datele privind operatiunile derulate prin intermediul prin intermediul BT POS App sunt supuse regimului de pastrare prevazut de actele normative aplicabile în domeniul prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului, în domeniul
serviciilor de plata sau în cel contabil si financiar - fiscal.
6. Cum asiguram protectia datelor cu caracter personal în solutia BT POS App
Banca Transilvania ia toate masurile tehnice si organizatorice necesare pentru a proteja datele cu caracter personal în cadrul solutiei BT POS App.
În ciuda acestor precautii, Banca nu poate garanta ca persoane neautorizate nu vor obtine acces la datele dumneavoastra cu caracter personal, prin intermediul terminalelor pe care le utilizati
pentru a accesa BT POS App, în cazul în care acestea sunt neprotejate sau protejate necorespunzator.
Sunteti exclusiv responsabil pentru mentinerea confidentialitatii si pastrarea în siguranta a terminalului utilizat pentru accesarea BT POS App (telefon, tableta, PAD) si în special a ID-ului de logare si/sau a parolelor pentru logare (parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon/tableta/PAD).
7. Care sunt drepturile de care beneficiaza utilizatorii solutiei BT POS App
În conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor (“GDPR”), în calitate de persoana vizata de prelucrarea unor date cu caracter personal în contextul utilizarii BT POS App, va sunt garantate urmatoarele drepturi: dreptul de a fi informat (ne îndeplinim obligatia
de a va informa prin prezentul înscris), dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opozitie, dreptul de retragere a consimtamântului (pentru prelucrarii care au la baza acestei temei legal),
dreptul de a va adresa Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si justitiei. Regasiti aceste drepturi prezentate detaliat inclusiv în prevederile Notei de informare generale privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal apartinand Clientilor BT.
Va puteti exercita la BT aceste drepturi sau puteti contacta responsabilul BT cu protectia datelor (DPO), prin transmiterea prin posta a unei cereri la sediul BT indicat anterior - cu mentiunea - „în atentia DPO”- sau pe cale electronica la adresa de e-mail dpo@btrl.ro.
Aveti totodata dreptul de a va adresa Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)- (plangere@dataprotection.ro).
Nota informare prelucrare date BT POS App.pdf