Disponibili 24 de ore din 24 pentru dumneavoastră la 📳 0264.597.710
BTePOS
Descarca modulele disponibile de plati online si urmareste instructiunile
Descarca modulele disponibile de plati online si urmareste instructiunile
Documentație
Alegerea tipului de plăți în funcție de serviciile prestate:
  • 1-phase se pretează serviciilor gen asigurări, bilete/abonamente, unde “deposit” se realizează în mod automat pentru tranzacțiile finalizate cu succes. 
  • 2-phase se pretează serviciilor de bunuri care necesită livrare, unde întâi se blochează suma, iar la livrarea/confirmarea livrării bunurilor este necesar să realizați “completarea” tranzacției și trebuie generat “deposit”.

Credențialele de acces sunt perechi de tipul nume de utilizator și parolă și sunt furnizate de către Banca Transilvania în momentul creării comerciantului pe platforma iPay. Acestea sunt necesare pentru accesarea consolei iPay și pentru apelarea API-urilor.
Atentie! Credențialele de producție nu funcționează pe mediul de test sau vice-versa.


Trimitere link de plată către client
Afacerea ta are la bază negocierea contravalorii produsului oferit spre vânzare, însă nu ai găsit o modalitate de plată online pentru asta ? Acum ai posibilitatea să realizezi acest lucru prin iPay BT. Contactează-ne și te vom ajuta.
Tutorial instalare modul iPay pentru Wordpress (woocommerce)
Instalarea modulului
  • Click pe “Module”
  • Click pe “Adaugă modul”
  • În stânga sus, click pe butonul albastru “Încarcă modulul”
  • Click pe “Choose File”
  • Selectați fișierul din folderul unde este salvat
  • Click pe butonul “Instalează acum”
  • Click pe butonul “Activează modulul”
  • În meniul din stânga vă poziționați pe “WooCommerce”, apoi click pe “Setări”
  • În bara de sus, click pe butonul “Plăți”
  • În dreptul ipay –Online cu card bancar prin iPay, click pe butonul “Administrează”

Configurarea modulului
  • În câmpul “Modul test/productie” se selectează:
    • Producție – pentru comercianții definiți pe mediul de producție
    • Test – pentru comercianții definiți pe mediul de test
  • Se completează câmpul “Title”
  • Se completează câmpul “Descriere” cu descrierea metodei de plată
  • Se completează câmpurile “UserName” și “Parolă” cu credențialele API furnizate de Banca Transilvania
  • Atenție! Credențialele de producție nu funcționează pe mediul de test sau vice-versa.
  • Se alege din câmpul “Tip pagina de plata” modul de afișare a paginii de plată: 
    • DESKTOP - pentru a încărca pagini pentru afișarea pe monitoarele PC
    • MOBILE - pentru a încărca pagini pentru afișarea pe dispozitive mobile
  • Se alege din câmpul “Status dupa plata” statusul dorit pentru plățile finalizate
  • Se alege din câmpul “Plată one phase / two phase” tipul de plată în funcție de serviciile prestate:
    • One phase = tranzacția se decontează automat fără a fi nevoie de finalizarea ei de către un operator, după verificarea stocului. Opțiunea este folosită îndeosebi pentru servicii gen asigurări/bilete/abonamente.
    • Two phase = tranzacția necesită intervenție pentru trimiterea în decontare. Opțiunea este folosită îndeosebi serviciilor de bunuri care necesită livrare.
  • Câmpurile cu specificația 3DS2 sunt obligatorii și se notează informații default, ale comerciantului / a firmei. NU folosiți diacritice în componența mesajului !
    • În câmpul ”3DSD2 E-mail” se notează adresa de mail
    • În câmpul ”3DSD2 Phone” se notează numărul de telefon în format international, fără semne/spații și de lungime maxim 15 caractere. Pentru numerele de telefon de România este obligatoriu să fie cu cifra 4 în față (de ex. 40740123123)
    • În câmpul ”3DS2 Contact” se notează informațiile persoanei de contact, maxim 40 caractere
    • În câmpul ”3DS2 DeliveryType” se notează tipul livrării / facturării comenzii (de ex. online, curier sau fara livrare), maxim 20 caractere
    • În câmpul ”3DS2 Country” se notează țara de livrare / facturare, conform ISO 3166-1, în cifre, maxim 3 cifre. Pentru Romania, codul este 642
    • În câmpul ”3DS2 City” se notează orașul de livrare / facturare, maxim 50 caractere
    • În câmpul ”3DS2 PostAddress” se notează adresa poștală de livrare / facturare, maxim 50 caractere
Tutorial instalare modul iPay pentru Prestashop 1.7
Instalarea modulului
  • Click pe “Module”
  • Click pe “Module Manager”
  • În dreapta sus, click pe butonul albastru “Încarcă un modul”
  • Click pe “Selectează fișierul”
  • Selectați fișierul din folderul unde este salvat
  • Click pe butonul “Configurează”

Configurarea modulului
  • Se completează câmpul “Title”
  • Se completează câmpul “Description” cu descrierea metodei de plată
  • În câmpul "Modul test?" se selectează:
    • DA – pentru comercianții definiți pe mediul de test
    • NU –  pentru comercianții definiți pe mediul de producție
  • Se completează câmpurile “UserName” și “password” cu credențialele API furnizate de Banca Transilvania
  • Atenție! Credențialele de producție nu funcționează pe mediul de test sau vice-versa.
  • Se alege din câmpul “Plată one / two phase” tipul de plată în funcție de serviciile prestate:
    • One phase = tranzacția se decontează automat fără a fi nevoie de finalizarea ei de către un operator, după verificarea stocului. Opțiunea este folosită îndeosebi pentru servicii gen asigurări/bilete/abonamente.
    • Two phase = tranzacția necesită intervenție pentru trimiterea în decontare. Opțiunea este folosită îndeosebi serviciilor de bunuri care necesită livrare.
  • Câmpurile cu specificația 3DS2 sunt obligatorii și se notează informații default, ale comerciantului / a firmei. NU folosiți diacritice în componența mesajului !
    • În câmpul ”3DSD2 E-mail” se notează adresa de mail
    • În câmpul ”3DSD2 Phone” se notează numărul de telefon în format international, fără semne/spații și de lungime maxim 15 caractere. Pentru numerele de telefon de România este obligatoriu să fie cu cifra 4 în față (de ex. 40740123123)
    • În câmpul ”3DS2 Contact” se notează informațiile persoanei de contact, maxim 40 caractere
    • În câmpul ”3DS2 DeliveryType” se notează tipul livrării / facturării comenzii (de ex. online, curier sau fara livrare), maxim 20 caractere
    • În câmpul ”3DS2 Country” se notează țara de livrare / facturare, conform ISO 3166-1, în cifre, maxim 3 cifre. Pentru Romania, codul este 642
    • În câmpul ”3DS2 City” se notează orașul de livrare / facturare, maxim 50 caractere
    • În câmpul ”ds2_ PostAddress” se notează adresa poștală de livrare / facturare, maxim 50 caractere

Tutorial instalare modul iPay pentru Prestashop 1.6
Instalarea modulului
  • Click pe “Module”
  • Click pe “Module și servicii”
  • În dreapta sus, click pe butonul “Adaugă un modul nou”
  • Click pe “Alege un fișier”
  • Selectați fișierul din folderul unde este salvat
  • Click pe butonul “Încarcă acest modul”
  • Click pe butonul “Configurează” în dreapta mai jos în pagină

Configurarea modulului
  • Se completează câmpul “Title”
  • Se completează câmpul “Description” cu descrierea metodei de plată
  • Se completează câmpurile “UserName” și “password” cu credențialele API furnizate de Banca Transilvania
  • Atenție! Credențialele de producție nu funcționează pe mediul de test sau vice-versa.
  • În câmpul "Modul test?" se selectează:
    • DA – pentru comercianții definiți pe mediul de test
    • NU –  pentru comercianții definiți pe mediul de producție
  • Se alege din câmpul “Plată one / two phase” tipul de plată în funcție de serviciile prestate:
    • One phase= tranzacția se decontează automat fără a fi nevoie de finalizarea ei de către un operator, după verificarea stocului. Opțiunea este folosită îndeosebi pentru servicii gen asigurări/bilete/abonamente.
    • Two phase= tranzacția necesită intervenție pentru trimiterea în decontare. Opțiunea este folosită îndeosebi serviciilor de bunuri care necesită livrare.
  • Câmpurile cu specificația 3DS2 sunt obligatorii și se notează informații default,  ale comerciantului / a firmei. NU folosiți diacritice în componența mesajului !
    • În câmpul ”3DSD2 E-mail” se notează adresa de mail
    • În câmpul ”3DSD2 Phone” se notează numărul de telefon în format international, fără semne/spații și de lungime maxim 15 caractere. Pentru numerele de telefon de România este obligatoriu să fie cu cifra 4 în față (de ex. 40740123123)
    • În câmpul ”3DS2 Contact” se notează informațiile persoanei de contact, maxim 40 caractere
    • În câmpul ”3DS2 DeliveryType” se notează tipul livrării / facturării comenzii (de ex. online, curier sau fara livrare), maxim 20 caractere
    • În câmpul ”3DS2 Country” se notează țara de livrare / facturare, conform ISO 3166-1, în cifre, maxim 3 cifre. Pentru Romania, codul este 642
    • În câmpul ”3DS2 City” se notează orașul de livrare / facturare, maxim 50 caractere
    • În câmpul ds2_ PostAddress se notează adresa poștală de livrare / facturare, maxim 50 caractere
Tutorial instalare modul iPay pentru Magento 1.9
Instalarea modulului

• Vă conectați prin FTP pentru a copia folderul app și folderul skin din fișierul *zip primit de la BT
• Înainte de a da click pe “OK”, se verifică să nu fie bifată opțiunea “Convert file names to lowercase”
• Intră în consola de administrare Magento 1.9 și apasă click pe butonul “System” -> “Cache Management”
• Bifează opțiunea “Configurație” și apasă click pe butonul “Submit” din dreapta pentru refresh
• Dacă aveți folderul “include_src” se va copia folderul “app/code/local/Europayment” în “_src”
• Click din nou în bara de meniu pe “System”-> “Tools” -> “Compilation”
• Click pe butonul “Disable” dacă este cazul înainte de a da click pe “Run Compilation Process”. Dacă nu dai click pe “Disable”, sistemul te notifică că trebuie să o faci înainte.
• Click pe butonul “Run Compilation Process” din partea dreaptă
• În bara de meniu, click pe “System” -> “Configuration”
• În meniul din stânga, din secțiunea “Sales”, click pe “Payment Methods”
• Click pe iPay pentru configurarea modulului

Configurarea modulului:
  • Se completează câmpul “Title”
  • Se completează câmpurile “UserName” și “password” cu credențialele API furnizate de Banca Transilvania
    Atenție! Credențialele de producție nu funcționează pe mediul de test sau vice-versa.
  • Se completează în câmpul “Plata 1 phase / 2 phase(1,2)” valoarea 1 pentru plăți 1-phase sau 2 pentru plăți 2-phase:
    • One phase = tranzacția se decontează automat fără a fi nevoie de finalizarea ei de către un operator, după verificarea stocului. Opțiunea este folosită îndeosebi pentru servicii gen asigurări/bilete/abonamente.
    • Two phase = tranzacția necesită intervenție pentru trimiterea în decontare. Opțiunea este folosită îndeosebi serviciilor de bunuri care necesită livrare.
  • Se alege din câmpul “Status comanda dupa plata cu success” statusul dorit pentru plățile finalizate
  • Se alege din câmpul “Status comanda dupa plata esuata” statusul dorit pentru plățile eșuate
  • Se alege din câmpul “Status comanda cu plata nefinalizata” statusul dorit pentru plățile nefinalizate
  • În câmpul "Modul productie/test (Yes=productie,No=test)" se alege varianta corespunzătoare în funcție de informațiile primite de la Banca Transilvania
  • Câmpurile cu specificația 3DS2 sunt obligatorii și se notează informații default, ale comerciantului / a firmei. NU folosiți diacritice în componența mesajului !
    • În câmpul ”3ds2 Email” se notează adresa de mail
    • În câmpul ”3ds2 Phone” se notează numărul de telefon în format international, fără semne/spații și de lungime maxim 15 caractere. Pentru numerele de telefon de România este obligatoriu să fie cu cifra 4 în față (de ex. 40740123123)
    • În câmpul ”3ds2 Contact” se notează informațiile persoanei de contact, maxim 40 caractere
    • În câmpul ”3ds2 DeliveryType” se notează tipul livrării / facturării comenzii (de ex. online, curier sau fara livrare), maxim 20 caractere
    • În câmpul ”3ds2 Country (642 RO)” se notează țara de livrare / facturare, conform ISO 3166-1, în cifre, maxim 3 cifre. Pentru Romania, codul este 642
    • În câmpul ”3ds2 City” se notează orașul de livrare / facturare, maxim 50 caractere
    • În câmpul ”3ds2 PostAddress” se notează adresa poștală de livrare / facturare, maxim 50 caractere
Tutorial instalare modul iPay pentru Magento 2
Instalarea modulului
  • Vă conectați prin FTP pentru a copia folderul btrl din fișierul zip în folderul /app/code
  • Intră în consola de administrare Magento 2 și apasă click pe butonul “System” -> “Web Setup Wizard”
  • Click pe “Component Manager”
  • Se activeză modulul btrl_ipay (coloana Actions)
    Atenție! Trebuie să aveți active joburile cron Magento. Mai multe detalii aici: https://devdocs.magento.com/guides/v2.3/config-guide/cli/config-cli-subcommands-cron.html
  • După activarea cu succes, se revine la consola de administrare Magento 2 și se dă click pe butonul “Stores” -> “Configuration”
  • În meniul din stânga din secțiunea “Sales”, click pe “Payment Methods”

Configurarea modulului
  • Se completează câmpul “Titlu”
  • Se completează câmpurile “UserName” și “Parola” cu credențialele API furnizate de Banca Transilvania
  • Atenție! Credențialele de producție nu funcționează pe mediul de test sau vice-versa.
  • În câmpul "Modul test (1-test, 0-producție)" se alege varianta corespunzătoare în funcție de informațiile primite de la Banca Transilvania
  • Se completează în câmpul “Plată One phase/Two phase (introduceți 1 sau 2)” valoarea 1 pentru plăți 1-phase sau 2 pentru plăți 2-phase:
    • One phase = tranzacția se decontează automat fără a fi nevoie de finalizarea ei de către un operator, după verificarea stocului. Opțiunea este folosită îndeosebi pentru servicii gen asigurări/bilete/abonamente.
    • Two phase = tranzacția necesită intervenție pentru trimiterea în decontare. Opțiunea este folosită îndeosebi serviciilor de bunuri care necesită livrare.
  • Se alege din câmpul “Status comanda noua” statusul dorit pentru plățile noi
  • Se alege din câmpul “Status comanda dupa plata” statusul dorit pentru plățile finalizate
  • Câmpurile cu specificația 3DS2 sunt obligatorii și se notează informații default, ale comerciantului / a firmei. NU folosiți diacritice în componența mesajului !
    • În câmpul ”3ds2 Email” se notează adresa de mail
    • În câmpul ”3ds2 Phone” se notează numărul de telefon în format international, fără semne/spații și de lungime maxim 15 caractere. Pentru numerele de telefon de România este obligatoriu să fie cu cifra 4 în față (de ex. 40740123123)
    • În câmpul ”3ds2 Contact” se notează informațiile persoanei de contact, maxim 40 caractere
    • În câmpul ”3ds2 DeliveryType” se notează tipul livrării / facturării comenzii (de ex. online, curier sau fara livrare), maxim 20 caractere
    • În câmpul ”3ds2 Country” se notează țara de livrare / facturare, conform ISO 3166-1, în cifre, maxim 3 cifre. Pentru Romania, codul este 642
    • În câmpul ”3ds2 City” se notează orașul de livrare / facturare, maxim 50 caractere
    • În câmpul ”3ds2 PostAddress” se notează adresa poștală de livrare / facturare, maxim 50 caractere
Tutorial instalare modul iPay pentru OpenCart 1.5
Instalarea modulului
  • Se încarcă pe FTP, unde se regăsesc fișierele site-ului, conținutul forderului upload (admin și catalog).
  • Click pe “Extensions” -> “Modules” și căutați metoda de plată “iPay Banca Transilvania”, urmată de click pe butonul de “Edit”

Configurarea modulului
  • Se completează câmpul “Nume metoda de plata”
  • Se completează câmpurile “UserName” și “Password” cu credențialele API furnizate de Banca Transilvania
  • Atenție! Credențialele de producție nu funcționează pe mediul de test sau vice-versa.
  • În câmpul "Mod test" se alege varianta corespunzătoare în funcție de informațiile primite de la Banca Transilvania.
    • Se selectează opțiunea “Enabled” pentru funcționarea pe mediul de test
    • Se selectează opțiunea “Disabled” pentru funcționarea pe mediul de producție
  • În câmpul “Plata two phase” se selectează opțiunea “Enabled” pentru funcționarea plăților prin two phase SAU se selectează opțiunea “Disabled” pentru funcționarea plăților prin one phase
    • One phase = tranzacția se decontează automat fără a fi nevoie de finalizarea ei de către un operator, după verificarea stocului. Opțiunea este folosită îndeosebi pentru servicii gen asigurări/bilete/abonamente.
    • Two phase = tranzacția necesită intervenție pentru trimiterea în decontare. Opțiunea este folosită îndeosebi serviciilor de bunuri care necesită livrare.
  • Se alege din câmpul “Status lansare comanda” statusul dorit pentru plățile noi
  • Se alege din câmpul “Status plata cu succes” statusul dorit pentru plățile finalizate
  • Se alege din câmpul “Status plata esuata” statusul dorit pentru plățile declinate
  • În câmpul "Stare modul" se alege
    • Opțiunea “Enabled” pentru activarea platilor online prin iPay BT
    • Opțiunea “Disabled” pentru dezactivarea platilor online prin iPay BT
  • Câmpurile cu specificația 3DS2 sunt obligatorii și se notează informații default, ale comerciantului. NU folosiți diacritice în componența mesajului !
    • În câmpul ”3ds2_email” se notează adresa de mail
    • În câmpul ” 3ds2_phone” se notează numărul de telefon în format international, fără semne/spații și de lungime maxim 15 caractere. Pentru numerele de telefon de România este obligatoriu să fie cu cifra 4 în față (de ex. 40740123123)
    • În câmpul ” 3ds2_contact” se notează informațiile persoanei de contact, maxim 40 caractere
    • În câmpul ” 3ds2_deliveryType” se notează tipul livrării / facturării comenzii (de ex. online, curier sau fara livrare), maxim 20 caractere
    • În câmpul ” 3ds2_country” se notează țara de livrare / facturare, conform ISO 3166-1, în cifre, maxim 3 cifre. Pentru Romania, codul este 642
    • În câmpul ” 3ds2_city” se notează orașul de livrare / facturare, maxim 50 caractere
    • În câmpul ” 3ds2_postAddress” se notează adresa poștală de livrare / facturare, maxim 50 caractere
    • După completarea câmpurilor, se revine sus în pagină și se apasă butonul “Save”
Tutorial instalare modul iPay pentru OpenCart 2 si OpenCart 3
Instalarea modulului
  • În meniul Navigation se apasă click pe submeniul “Extensions”
  • Click “Installer” -> click pe butonul “Upload”
  • Selectați fișierul din folderul unde este salvat și apăsați butonul “Open”
  • După instalarea cu succes a modulului, click în meniu pe “Modifications”, urmat de click pe butonul de refresh din pagina deschisă (cel de culoare albastră din partea dreaptă)
  • Click pe “Extensions” și in filtrul din “Choose the extension type” se selectează “Payments”

Configurarea modulului
  • Căutați metoda de plată “iPay Banca Transilvania”, urmată de click pe butonul de “Edit”
  • Se completează câmpul “Nume metoda de plata”
  • Se completează câmpurile “UserName” și “Password” cu credențialele API furnizate de Banca Transilvania
  • Atenție! Credențialele de producție nu funcționează pe mediul de test sau vice-versa.
  • În câmpul “Plata two phase” se selectează opțiunea “Enabled” pentru funcționarea plăților prin two phase SAU se selectează opțiunea “Disabled” pentru funcționarea plăților prin one phase
    • One phase = tranzacția se decontează automat fără a fi nevoie de finalizarea ei de către un operator, după verificarea stocului. Opțiunea este folosită îndeosebi pentru servicii gen asigurări/bilete/abonamente.
    • Two phase = tranzacția necesită intervenție pentru trimiterea în decontare. Opțiunea este folosită îndeosebi serviciilor de bunuri care necesită livrare.
  • În câmpul "Mod test" se alege varianta corespunzătoare în funcție de informațiile primite de la Banca Transilvania.
    • Se selectează opțiunea “Enabled” pentru funcționarea pe mediul de test
    • Se selectează opțiunea “Disabled” pentru funcționarea pe mediul de producție
  • Se alege din câmpul “Status lansare comanda” statusul dorit pentru plățile noi
  • Se alege din câmpul “Status plata cu succes” statusul dorit pentru plățile finalizate
  • Se alege din câmpul “Status plata esuata” statusul dorit pentru plățile declinate
  • În câmpul "Stare modul" se alege
    • Opțiunea “Enabled” pentru activarea platilor online prin iPay BT
    • Opțiunea “Disabled” pentru dezactivarea platilor online prin iPay BT
  • Se alege din câmpul “Tip pagina” modul de afișare a paginii de plată: 
    • DESKTOP - pentru a încărca pagini pentru afișarea pe monitoarele PC
    • MOBILE - pentru a încărca pagini pentru afișarea pe dispozitive mobile
  • Câmpurile cu specificația 3DS2 sunt obligatorii și se notează informații default, ale comerciantului. NU folosiți diacritice în componența mesajului !
    • În câmpul ”3ds2_email” se notează adresa de mail
    • În câmpul ”3ds2_phone” se notează numărul de telefon în format international, fără semne/spații și de lungime maxim 15 caractere. Pentru numerele de telefon de România este obligatoriu să fie cu cifra 4 în față (de ex. 40740123123)
    • În câmpul ”3ds2_contact” se notează informațiile persoanei de contact, maxim 40 caractere
    • În câmpul ”3ds2_deliveryType” se notează tipul livrării / facturării comenzii (de ex. online, curier sau fara livrare), maxim 20 caractere
    • În câmpul ”3ds2_country” se notează țara de livrare / facturare, conform ISO 3166-1, în cifre, maxim 3 cifre. Pentru Romania, codul este 642
    • În câmpul ”3ds2_city” se notează orașul de livrare / facturare, maxim 50 caractere
    • În câmpul ”3ds2_postAddress” se notează adresa poștală de livrare / facturare, maxim 50 caractere
  • După completarea câmpurilor, se revine sus în pagină și se apasă butonul “Save”
Integrarea iPay folosind tehnologiile .NET
Integrarea iPay folosind tehnologiile .NET este dezvoltat in parteneriat cu CityOn - Platforma integrata cu modulul iPay si recomandata pentru tranzactiile din Administratia Publica.




Ce este 3DSv2 și cum se realizează confirmarea plăților online ?
3DSv2 (3D Secure 2) este protocolul de autentificare securizată pentru plăți pe internet, care are ca scop protecția suplimentară a posesorului de card și reducerea fraudelor din zona e-commerce.
Pentru cardurile BT, confirmarea plății se realizează prin aplicația BTPay sau prin introducerea a două parole: o parolă dinamică primită prin SMS + o parolă unică definită de client. Această ultimă soluție se aplică clienților BT care nu au aplicația instalată. Click aici pentru mai multe detalii.
Pentru cardurile non BT, confirmarea plății va intra pe fluxul 3DS a băncii emitente.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
 
Se pot realiza plăți online cu carduri American Express și Revolut ?
Tranzacțiile online prin iPay BT realizate cu carduri AMEX nu sunt acceptate, însă acceptăm plăți cu Revolut.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
 
Utilizez modul pe producție și primesc eroare în momentul în care încerc să fac plata. Ce este de făcut? 
Pentru început te rugăm să verifici dacă ai instalată ultima versiunea a modulului (modulul actualizat în găsești la adresa https://btepos.ro/module-ecommerce) și ai introdus credențialele API în configurarea acestuia.În cazul în care utilizezi ultima versiune a modulului și problema persistă, te rugăm să ne trimiți un mail pe adresa aplicatiiecommerce@btrl.ro care să conțină numele comerciantului și detalierea problemei.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
 
Nu pot accesa consola iPay și primesc mesajul “Login or password is wrong, please try again” / “Account blocked for security reasons”. Cum procedez ?
Mesajul “Login or password is wrong, please try again” apare în momentul în care credențialele sunt greșite sau încercați să vă conectați pe portul greșit (credențiale de producție pe consola de test sau vice-versa). Mesajul “Account blocked for security reasons” apare în momentul în care ați introdus de trei ori parola greșită. Utilizatorii blocați pot solicita deblocarea user-ului contactând echipa Aplicații Ecommerce a Băncii Transilvania la adresa aplicatiiecommerce@btrl.ro.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
 
Există vreo modalitate să reluăm plata pentru același orderNumber ? De ce nu se pot realiza două tranzacții cu același orderNumber ?
Nu. Odată creat un orderNumber, indiferent de răspunsul tranzacției (Created, Deposited/Approved, Declined), nu se poate realiza o nouă plată cu același orderNumber.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
 
De ce nu am încasat suma tranzacțiilor pentru plățile realizate cu 2-phase ?
Încasarea tranzacțiilor realizate cu 2-phase (preautorizare + încasare), are loc doar după efectuarea operațiunii de încasare (deposit) și pentru tranzacțiile aprobate (status “Deposited”). Banii sunt virați în cont în T+1 zile lucrătoare de la data realizării operațiunii de încasare. Operațiunea de deposit se realizează doar după livrarea/confirmarea livrării bunurilor.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
 
De ce nu ajung în pagina de plată pe mediul de test ?
Este posibil ca hoster-ul să blocheze conexiunile către portul non-standard 5443. În acest caz, este necesar să vă adresați echipei de support de la hosting, fiind o problemă de firewall.
Te-au ajutat aceste informatii?
DA   NU
 
Mesaje



Pentru a vedea mesajele trebuie sa va
Autentificati