Termenii și condițiile de utilizare a aplicației POS
Data actualizarii: 18 Martie 2021
Data actualizarii: 18 Martie 2021
1.Aplicația POS şi acceptarea folosirii aplicatiei
Termenii si condițiile pentru Client (denumiți in continuare „Termenii”) constituie un contract, legal încheiat intre Banca Transilvania S.A., instituție de credit înființată in Romania, cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Calea Dorobantilor nr. 30-36, județul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670 (denumita in continuare „BT” sau „banca”) si dumneavoastră („clientul” sau „utilizatorul”).
Va recomandam sa citiți integral prezenții Termeni înainte de a decide daca ii acceptați si continuați procesul de înregistrare. Daca nu sunteți de acord cu oricare dintre prevederile termenilor, va rugăm să nu accesați, navigați sau utilizați aplicația, si nici software-ul, serviciile, informațiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicație.
Dacă în orice moment după înregistrarea in aplicația POS (denumita in continuare „Aplicația” sau „Aplicatie POS”) decideți că nu mai sunteți de acord cu prezenții Termeni, va rugam sa dezinstalați aplicația.
BTePOSTermenii si condițiile pentru Client (denumiți in continuare „Termenii”) constituie un contract, legal încheiat intre Banca Transilvania S.A., instituție de credit înființată in Romania, cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Calea Dorobantilor nr. 30-36, județul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670 (denumita in continuare „BT” sau „banca”) si dumneavoastră („clientul” sau „utilizatorul”).
Va recomandam sa citiți integral prezenții Termeni înainte de a decide daca ii acceptați si continuați procesul de înregistrare. Daca nu sunteți de acord cu oricare dintre prevederile termenilor, va rugăm să nu accesați, navigați sau utilizați aplicația, si nici software-ul, serviciile, informațiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicație.
Dacă în orice moment după înregistrarea in aplicația POS (denumita in continuare „Aplicația” sau „Aplicatie POS”) decideți că nu mai sunteți de acord cu prezenții Termeni, va rugam sa dezinstalați aplicația.
DAND CLICK PE BUTONUL „SUNT DE ACORD”, SUNTETI DE ACORD CU UTILIZAREA APLICAȚIEI POS IN CONDITIILE MENTIONATE IN TERMENII DE UTILIZARE.
Termenii stabilesc modul in care puteți accepta plați cu cardurile înrolate in serviciul 3D secure, sau dispozitive de plată, sub sigla Visa, Mastercard si Maestro, in aplicația POS, prin tehnologia NFC(Near Field Communication).
Termenii se completează cu:
Prin înregistrarea in aplicație confirmați ca aveți 18 ani împliniți si ca nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de Aplicația POS.
BT depune toate eforturile împotriva utilizării necorespunzătoare a acestei aplicații si facilitaților acesteia. Banca va monitoriza modul de utilizare a aplicației pentru a se asigura ca acesta corespunde prezenților Termeni si ca serviciile nu sunt folosite într-un mod abuziv.
2. Cum accesati Aplicația POS?
Aplicația POS este o aplicație informatică securizată, accesibilă prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet. Aplicatia poate fi utilizată pe sistemul de operare Android si este necesar sa fie instalata din magazinul Google Play Store.
Aplicația POS oferă posibilitatea de integrare prin API(Application Programming Interface) a serviciilor aplicației cu sistemele de gestiune produse si servicii ale entităților juridice, pe baza Contractului de utilizare a Aplicației POS, prin documentația API pusa la dispoziție.
In cadrul unor astfel de proiecte, BT poate trimite linkuri personalizate cu extensia fișierului “.apk”, soluție oferită de sistemul de operare Android, in scopul distribuirii si instalării de aplicații pentru telefoane mobile.
Utilizatorii pot utiliza funcționalitățile aplicației, descrisa detaliat in ghidul specific sistemului de operare Android:
https://btepos.ro/ghid-instalare-si-utilizare-aplicatie-POS
1. Inregistrarea si identificarea utilizatorului
Pentru înregistrarea in aplicația POS, este necesar ca utilizatorul sa fie desemnat de către entitatea juridică, prin cererea de utilizare a aplicației POS, anexa la contractul de utilizare a Aplicației POS. Inregistrarea in aplicație se realizează prin introducerea in mod obligatoriu a urmatoarelor informații, trimise de catre BT prin SMS, la numarul de telefon indicat la semnarea contractului de utilizare a Aplicației POS si a anexelor acestuia:
2. Autentificarea utilizatorului pentru accesarea si utilizarea aplicației POS
După înregistrare, utilizatorul poate utiliza aplicația doar daca telefonul este securizat prin parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon. La fiecare accesare a aplicației se verifica daca exista o securizare a telefonului.
Utilizatorul înțelege că aplicația va fi folosită la acceptarea de tranzacții cu carduri sau cu dispozitive ce au tehnologia NFC, prin portofele electronice si ca va putea efectua operațiuni de stornare a sumelor tranzacționate sau ca va putea vizualiza istoricul tranzacțiilor.
Încasarea se va realiza in contul menționat in anexa contractului de utilizare a Aplicației POS, legat de comerciantul si terminalul alocat in sistemele BT.
Sunteți de acord și înțelegeți că dumneavoastră sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității Datelor de conectare asociate utilizării de către dumneavoastră a Aplicației POS și pentru luarea tuturor măsurilor rezonabile pentru a păstra confidențialitatea acestor informații.
Va obligați sa notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, atunci când sesizați lipsa, furtul, însușirea ilegală sau utilizarea neautorizată a Datelor dumneavoastră de conectare, precum si a telefonului mobil pe care îl utilizați pentru accesarea Aplicației POS. De asemenea, sunteți de acord să notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, în același mod cu privire la orice altă încălcare a securității în legătură cu Serviciul despre care aveți cunoștință.
Banca Transilvania poate suspenda utilizarea Datelor de conectare sau a Contului dumneavoastră în cazurile în care suspectează compromiterea securității acestora sau existența unei utilizări neautorizate sau frauduloase.Banca Transilvania vă va informa în prealabil sau, dacă acest lucru nu este posibil, imediat după suspendarea utilizării datelor dumneavoastră de conectare sau a Contului, specificând motivele suspendării, cu excepția cazului în care furnizarea acestor informații ar putea compromite măsurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. Banca Transilvania va reactiva Datele de conectare sau Contul dumneavoastră, în cel mai scurt timp posibil după eliminarea motivelor care au determinat suspendarea inițială.
Sunteți de acord că utilizatorii desemnați de către companie, sunt autorizați sa acceseze aplicația, sa accepte plăti cu cardul sau dispozitive prin NFC in acesta in aplicație, sa storneze tranzacții si sa vizualizeze istoricul de tranzacții efectuate.
3. Ce poti face in Aplicația POS?
Actualele functionalitați disponibile in Aplicația POS sunt enumerate in cele ce urmează si prezentate detaliat in ghidul dedicat pe https://btepos.ro/ghid-instalare-si-utilizare-aplicatie-POS.
Totodată pe aceste pagini web se regăsesc detalii cu privire la fiecare funcționalitate din Aplicația POS pe care utilizatorul are obligația sa le consulte si sa le ia la cunoștința.
Actualele funcționalități se pot completa cu altele noi, comunicate in ghidurile menționate.
Prin utilizarea apliației POS, utilizatorul va putea efectua operațiuni financiare, precum, dar fara a se limita la:
La momentul înregistrării în vederea utilizării Aplicației POS, declarați şi garantați următoarele:
5.Încetarea sau modificarea Aplicației POS
Incetarea utilizării Aplicației POS de catre utilizator poate interveni in urmatoarele situații:
a) la initiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicației de pe dispozitivul dumneavoastră.
b) la solicitarea entitații juridice ce a semnat contractual de utilizare a Aplicației POS.
c) din initiativa bancii, daca se constată ca utilizatorul nu respectă regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natură băncii, precum si prezenții Termeni;
d) cand incetează relația de afaceri intre client si Banca.
De asemenea, putem suspenda sau modifica Aplicația POS imediat, din orice motiv, inclusiv când necesită lucrări de reparații sau întreținere. Putem să adăugăm periodic funcții noi și nu avem obligația să oferim nicio funcție anumită prin Aplicația POS. Putem să retragem Aplicația POS, însă în acest caz va vom anunța cu cel puțin 30 de zile înainte.
Putem să modificăm oricând acești Termeni, publicând Termenii modificați in aplicația Aplicația POS. In acest caz utilizatorii vor fi notificați prin intermediul aplicației și/sau prin alta metodă de comunicare utilizând datele de contact care se regăsesc in evidențele băncii. De la momentul notificării sau, după caz, de la data indicată in notificare ca fiind cea de la care se modifica acești Termeni, tuturor utilizatorilor le va fi aplicabilă versiunea actualizată.
Daca nu veți fi de acord cu Termenii revizuiți, puteți dezinstala oricănd aplicația POS, cu efect imediat.
In cazul in care, vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispoziție in aplicație, aceste servicii vor fi supuse acelorași reguli si condiții cuprinse in prezentele clauze, in cazul in care acestea nu vor beneficia de condiții distincte de prezentele.
6. Proprietatea intelectuala
Utilizatorul declară in mod expres ca a luat la cunoștință de faptul ca toata creația grafică, conținutul aplicației si materialele audio-video accesate sunt proprietatea Băncii. Fac excepție informațiile, elementele grafice aparținănd altor entitați, care sunt proprietatea partenerilor.
Utilizatorul acceptă ca orice software folosit in legătură cu serviciile oferite in aplicație conține informații confidențiale si aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuală, industrială si alte legi aplicabile.
Utilizatorul se obliga sa nu reproducă, să nu copieze, să nu vândă sau să exploateze serviciile, informațiile și/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizării acestei aplicații, in parte sau complet.
Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuția sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite in cadrul aplicației.
7. Pentru ce nu suntem responsabili
Vă dați acceptul că aplicația nu va fi livrată fără erori sau în mod continuu, că unele imperfecțiuni nu vor fi corectate la momentul apariției lor.
Utilizatorul aplicației este responsabil pentru utilizarea aplicației. Banca Transilvania nu poate fi ținută responsabilă pentru efectele generate de utilizarea aplicației de către utilizator sau terți, de costurile generate de utilizarea aplicației sau de accesul terților la anumite informații personale și/sau confidențiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicației. Pentru limitarea unor potențiale prejudicii aduse de utilizarea aplicației de către terți, Banca Transilvania va recomanda să nu înstrăinați/împrumutați telefonul, sa nu divulgați metoda de deblocare a dispozitivului altor persoane.
Banca Transilvania nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de către dumneavoastră. Astfel Banca Transilvania nu este responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzând dar fără a se limita la orice breșă de securitate cauzate de viruși, erori, înșelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operațiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cădere a rețelei sau orice altă defecțiune tehnică produsă.
Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau daună pe care noi sau dumneavoastră nu am putut să o prevedem în limite rezonabile la data la care ați început să folosiți Aplicația POS sau care nu se află sub controlul nostru.
De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:
a. nicio pierdere sau daună (morală sau patrimonială) datorată nerespectării prezenților Termeni;
b. acuratețea datelor din aplicațiile, disponibilitatea sau fiabilitatea oricăror informații, conținut, puse la dispoziție de către orice aplicație terța. Ca atare, nu suntem răspunzători pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de, sau în legătură cu utilizarea sau dependența de astfel de aplicații terțe.
c. problemele de sănătate care ar putea rezulta din utilizarea acestor dispozitive si aplicații, din activitatea fizica desfășurată de utilizator.
d. orice pierdere sau corupere a conținutului dumneavoastră sau a altor date ale dumneavoastră, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de noi sau nu se află sub controlul nostru în limitele rezonabilului. De asemenea, vă punem în vedere că Banca Transilvania nu răspunde față de dumneavoastră și/sau față de terțe părți pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câștiguri nerealizate și/sau nefructificarea unor oportunități de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastră ca urmare a lipsei de folosință a aplicației și a serviciilor sau de calitatea necorespunzătoare a serviciilor.
8. Legea aplicabilă
Termenii si condițiile de utilizare a aplicației POS, așa cum sunt prezentați în prezentul document, sunt și vor fi guvernați și interpretați în conformitate cu legea română.
În cazul apariției unui conflict/neînțelegeri legată de utilizarea aplicației, vom încerca soluționarea conflictului respectiv pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de bună credință.
Toate disputele vor fi soluționate în instanțele competente din municipiul Cluj-Napoca, cu excepția cazurilor în care legislația în vigoare specifică o altă jurisdicție exclusiva pentru dumneavoastră.
9. Asistenţă
Dacă aveți orice problemă legata de funcționarea Aplicației POS, ne puteți contacta la adresa de email contact@bancatransilvania.ro sau la numerele de telefon:
*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă sau mobila, suport 24/7
0264.308.028 Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional, suport 24/7
10.Forța Majora și cazul fortuit
Banca Transilvania nu este răspunzătoare față de utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligații în caz de forță majoră/caz fortuit și în general în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul său, cât și pentru operarea și conexiunea altor rețele naționale sau străine și pentru activitățile și acțiunile lor în general.
Caz de forță majoră/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarat sau nu), conflict armat, revoluție, insurecție, acțiuni sau amenințări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acțiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgențe publice sau orice altă întâmplare, care este dincolo de controlul băncii.
Termenii stabilesc modul in care puteți accepta plați cu cardurile înrolate in serviciul 3D secure, sau dispozitive de plată, sub sigla Visa, Mastercard si Maestro, in aplicația POS, prin tehnologia NFC(Near Field Communication).
Termenii se completează cu:
- condițiile generale de afaceri ale Bancii Transilvania aplicabile Persoanelor Juridice si Persoanelor fizice (denumite in continuare „CGA”) disponibile pe site-ul bancii - www.bancatransilvania.ro,
- regulamentele oficiale, pentru acceptarea la plata a cardurilor, ale organizațiilor internationale de plata cu carduri, Visa, Mastercard, Maestro
- cu contractul de acceptare carduri la plata prin Aplicația POS (denumit in ontinuare „Contrat Aplicație POS”).
Prin înregistrarea in aplicație confirmați ca aveți 18 ani împliniți si ca nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de Aplicația POS.
BT depune toate eforturile împotriva utilizării necorespunzătoare a acestei aplicații si facilitaților acesteia. Banca va monitoriza modul de utilizare a aplicației pentru a se asigura ca acesta corespunde prezenților Termeni si ca serviciile nu sunt folosite într-un mod abuziv.
2. Cum accesati Aplicația POS?
Aplicația POS este o aplicație informatică securizată, accesibilă prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet. Aplicatia poate fi utilizată pe sistemul de operare Android si este necesar sa fie instalata din magazinul Google Play Store.
Aplicația POS oferă posibilitatea de integrare prin API(Application Programming Interface) a serviciilor aplicației cu sistemele de gestiune produse si servicii ale entităților juridice, pe baza Contractului de utilizare a Aplicației POS, prin documentația API pusa la dispoziție.
In cadrul unor astfel de proiecte, BT poate trimite linkuri personalizate cu extensia fișierului “.apk”, soluție oferită de sistemul de operare Android, in scopul distribuirii si instalării de aplicații pentru telefoane mobile.
Utilizatorii pot utiliza funcționalitățile aplicației, descrisa detaliat in ghidul specific sistemului de operare Android:
https://btepos.ro/ghid-instalare-si-utilizare-aplicatie-POS
1. Inregistrarea si identificarea utilizatorului
Pentru înregistrarea in aplicația POS, este necesar ca utilizatorul sa fie desemnat de către entitatea juridică, prin cererea de utilizare a aplicației POS, anexa la contractul de utilizare a Aplicației POS. Inregistrarea in aplicație se realizează prin introducerea in mod obligatoriu a urmatoarelor informații, trimise de catre BT prin SMS, la numarul de telefon indicat la semnarea contractului de utilizare a Aplicației POS si a anexelor acestuia:
- id-ul de comerciant
- id-ul de terminal
- codul de identificare utilizator
2. Autentificarea utilizatorului pentru accesarea si utilizarea aplicației POS
După înregistrare, utilizatorul poate utiliza aplicația doar daca telefonul este securizat prin parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon. La fiecare accesare a aplicației se verifica daca exista o securizare a telefonului.
Utilizatorul înțelege că aplicația va fi folosită la acceptarea de tranzacții cu carduri sau cu dispozitive ce au tehnologia NFC, prin portofele electronice si ca va putea efectua operațiuni de stornare a sumelor tranzacționate sau ca va putea vizualiza istoricul tranzacțiilor.
Încasarea se va realiza in contul menționat in anexa contractului de utilizare a Aplicației POS, legat de comerciantul si terminalul alocat in sistemele BT.
Sunteți de acord și înțelegeți că dumneavoastră sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității Datelor de conectare asociate utilizării de către dumneavoastră a Aplicației POS și pentru luarea tuturor măsurilor rezonabile pentru a păstra confidențialitatea acestor informații.
Va obligați sa notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, atunci când sesizați lipsa, furtul, însușirea ilegală sau utilizarea neautorizată a Datelor dumneavoastră de conectare, precum si a telefonului mobil pe care îl utilizați pentru accesarea Aplicației POS. De asemenea, sunteți de acord să notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, în același mod cu privire la orice altă încălcare a securității în legătură cu Serviciul despre care aveți cunoștință.
Banca Transilvania poate suspenda utilizarea Datelor de conectare sau a Contului dumneavoastră în cazurile în care suspectează compromiterea securității acestora sau existența unei utilizări neautorizate sau frauduloase.Banca Transilvania vă va informa în prealabil sau, dacă acest lucru nu este posibil, imediat după suspendarea utilizării datelor dumneavoastră de conectare sau a Contului, specificând motivele suspendării, cu excepția cazului în care furnizarea acestor informații ar putea compromite măsurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. Banca Transilvania va reactiva Datele de conectare sau Contul dumneavoastră, în cel mai scurt timp posibil după eliminarea motivelor care au determinat suspendarea inițială.
Sunteți de acord că utilizatorii desemnați de către companie, sunt autorizați sa acceseze aplicația, sa accepte plăti cu cardul sau dispozitive prin NFC in acesta in aplicație, sa storneze tranzacții si sa vizualizeze istoricul de tranzacții efectuate.
3. Ce poti face in Aplicația POS?
Actualele functionalitați disponibile in Aplicația POS sunt enumerate in cele ce urmează si prezentate detaliat in ghidul dedicat pe https://btepos.ro/ghid-instalare-si-utilizare-aplicatie-POS.
Totodată pe aceste pagini web se regăsesc detalii cu privire la fiecare funcționalitate din Aplicația POS pe care utilizatorul are obligația sa le consulte si sa le ia la cunoștința.
Actualele funcționalități se pot completa cu altele noi, comunicate in ghidurile menționate.
Prin utilizarea apliației POS, utilizatorul va putea efectua operațiuni financiare, precum, dar fara a se limita la:
- acceptarea de plați contactless cu cardurile emise sub sigla Visa, Mastercard, Maestro sau cu dispozitive avănd sistemul de operare Android si tehnologie NFC incorporată, prin portofelele eletronice instalate pe acestea
- stornarea tranzacțiilor
- vizualizarea istoricului de tranzactii, cu filtru de căutare tranzacții
La momentul înregistrării în vederea utilizării Aplicației POS, declarați şi garantați următoarele:
- că aveți dreptul ca urmare a autorizării de către persoana juridică ce a contractat serviciul de acceptare carduri la plata prin Aplicația POS și capacitatea deplină de exercițiu în vederea accesării și utilizării aplicației;
- că numărul de telefon declarat este alocat de un operator de telefonie mobila din Romania;
- ca nu comunicați parola de deblocare a telefonului unei terțe persoane. Sunteți exclusiv responsabil pentru menținerea confidențialitații si păstrarea in siguranța a datelor introduse in aplicația POS si a parolei de deblocare a telefonului. Mai mult, sunteți responsabil pentru activitățile de orice natura ce au loc in contul dumneavoastră;
- va obligați sa ne anunțați imediat de orice utilizare neautorizată a contului dumneavoastră sau de orice încălcare a securitații contului de care deveniți conștient sau pe care in mod rezonabil ar trebui sa o suspectați. Cu toate acestea, indiferent de aceasta notificare, nu vom răspunde pentru pierderile pe care ați putea sa le suportați ca urmare a utilizării neautorizate a contului dumneavoastră. (indiferent daca o astfel de utilizare se produce cu sau fara cunoștința dumneavoastră);
- va asumați întreaga răspundere pentru distribuirea pe orice canale de distribuție a unor link-uri si/sau mesaje de promovare a campaniilor care pot fi desfașurate prin intermediul aplicației POS si garantați băncii ca nu veti uza de aceste distribuiri in mod abuziv;
- sa nu comunicați unor terte persoane codul OTP primit pe numarul dumneavoastră de telefon
- va obligați sa ne anuntați in cazul lipsei, pierderii sau furtul telefonului mobil pe care este instalată aplicația POS;
- ca nu veți utiliza in mod abuziv funcționalitatea Aplicației POS;
- sa dezinstalați aplicația in cazul in care telefonul pe care ați instalat-o inițial nu va mai aparține sau nu il mai utilizați;
- ca nu veti falsifica sau oferi informații eronate despre identitatea sau intențiile dumneavoastră in legatura cu orice ar avea legatură cu aplicația;
- ca nu veți transmite, distribui sau oferi orice informații sau materiale care sunt in tot, sau in parte ilegale, false, frauduloase sau inadecvate, ofensatoare sau care incalcă ordinea publică si bunele moravuri;
- ca veți asigura si menține securitatea fizica si logică a telefonului, conform recomandărilor producătorului si a bunelor practici;
- sa actualizați sistemul de operare conform recomandărilor producătorului si sa utilizați doar versiunile oficiale ale sistemului de operare furnizat de producător
- sa nu inhibați protecțiile de securitate a sistemelor de operare recomandate de producătorul de telefoane;
- ca veți instala Aplicația POS doar din magazinul Google Play Store
- sa nu instalați aplicații din surse neoficiale, acestea ar putea compromite securitatea aplicației
- sa se asigure ca orice date introduse in aplicație sunt corecte si complete.
- ca nu veți încălca orice drept prevăzut prin lege, drepturi de proprietate, drepturi intangibile, dreptul privind confidențialitatea sau datele cu caracter personal ale altora.
- ca nu veți utiliza conținutul aplicației pentru a revinde, distribui sau folosi serviciile oferite.
- confirmați că ați citit prezenții Termeni, că sunteți de acord cu aceștia, in vederea utilizarii aplicației.
- prin utilizarea aplicației nu veți încălca nicio lege sau regulament al țării în care domiciliați, dumneavoastră fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor și regulamentelor locale aplicabile.
5.Încetarea sau modificarea Aplicației POS
Incetarea utilizării Aplicației POS de catre utilizator poate interveni in urmatoarele situații:
a) la initiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicației de pe dispozitivul dumneavoastră.
b) la solicitarea entitații juridice ce a semnat contractual de utilizare a Aplicației POS.
c) din initiativa bancii, daca se constată ca utilizatorul nu respectă regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natură băncii, precum si prezenții Termeni;
d) cand incetează relația de afaceri intre client si Banca.
De asemenea, putem suspenda sau modifica Aplicația POS imediat, din orice motiv, inclusiv când necesită lucrări de reparații sau întreținere. Putem să adăugăm periodic funcții noi și nu avem obligația să oferim nicio funcție anumită prin Aplicația POS. Putem să retragem Aplicația POS, însă în acest caz va vom anunța cu cel puțin 30 de zile înainte.
Putem să modificăm oricând acești Termeni, publicând Termenii modificați in aplicația Aplicația POS. In acest caz utilizatorii vor fi notificați prin intermediul aplicației și/sau prin alta metodă de comunicare utilizând datele de contact care se regăsesc in evidențele băncii. De la momentul notificării sau, după caz, de la data indicată in notificare ca fiind cea de la care se modifica acești Termeni, tuturor utilizatorilor le va fi aplicabilă versiunea actualizată.
Daca nu veți fi de acord cu Termenii revizuiți, puteți dezinstala oricănd aplicația POS, cu efect imediat.
In cazul in care, vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispoziție in aplicație, aceste servicii vor fi supuse acelorași reguli si condiții cuprinse in prezentele clauze, in cazul in care acestea nu vor beneficia de condiții distincte de prezentele.
6. Proprietatea intelectuala
Utilizatorul declară in mod expres ca a luat la cunoștință de faptul ca toata creația grafică, conținutul aplicației si materialele audio-video accesate sunt proprietatea Băncii. Fac excepție informațiile, elementele grafice aparținănd altor entitați, care sunt proprietatea partenerilor.
Utilizatorul acceptă ca orice software folosit in legătură cu serviciile oferite in aplicație conține informații confidențiale si aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuală, industrială si alte legi aplicabile.
Utilizatorul se obliga sa nu reproducă, să nu copieze, să nu vândă sau să exploateze serviciile, informațiile și/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizării acestei aplicații, in parte sau complet.
Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuția sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite in cadrul aplicației.
7. Pentru ce nu suntem responsabili
Vă dați acceptul că aplicația nu va fi livrată fără erori sau în mod continuu, că unele imperfecțiuni nu vor fi corectate la momentul apariției lor.
Utilizatorul aplicației este responsabil pentru utilizarea aplicației. Banca Transilvania nu poate fi ținută responsabilă pentru efectele generate de utilizarea aplicației de către utilizator sau terți, de costurile generate de utilizarea aplicației sau de accesul terților la anumite informații personale și/sau confidențiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicației. Pentru limitarea unor potențiale prejudicii aduse de utilizarea aplicației de către terți, Banca Transilvania va recomanda să nu înstrăinați/împrumutați telefonul, sa nu divulgați metoda de deblocare a dispozitivului altor persoane.
Banca Transilvania nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de către dumneavoastră. Astfel Banca Transilvania nu este responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzând dar fără a se limita la orice breșă de securitate cauzate de viruși, erori, înșelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operațiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cădere a rețelei sau orice altă defecțiune tehnică produsă.
Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau daună pe care noi sau dumneavoastră nu am putut să o prevedem în limite rezonabile la data la care ați început să folosiți Aplicația POS sau care nu se află sub controlul nostru.
De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:
a. nicio pierdere sau daună (morală sau patrimonială) datorată nerespectării prezenților Termeni;
b. acuratețea datelor din aplicațiile, disponibilitatea sau fiabilitatea oricăror informații, conținut, puse la dispoziție de către orice aplicație terța. Ca atare, nu suntem răspunzători pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de, sau în legătură cu utilizarea sau dependența de astfel de aplicații terțe.
c. problemele de sănătate care ar putea rezulta din utilizarea acestor dispozitive si aplicații, din activitatea fizica desfășurată de utilizator.
d. orice pierdere sau corupere a conținutului dumneavoastră sau a altor date ale dumneavoastră, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de noi sau nu se află sub controlul nostru în limitele rezonabilului. De asemenea, vă punem în vedere că Banca Transilvania nu răspunde față de dumneavoastră și/sau față de terțe părți pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câștiguri nerealizate și/sau nefructificarea unor oportunități de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastră ca urmare a lipsei de folosință a aplicației și a serviciilor sau de calitatea necorespunzătoare a serviciilor.
8. Legea aplicabilă
Termenii si condițiile de utilizare a aplicației POS, așa cum sunt prezentați în prezentul document, sunt și vor fi guvernați și interpretați în conformitate cu legea română.
În cazul apariției unui conflict/neînțelegeri legată de utilizarea aplicației, vom încerca soluționarea conflictului respectiv pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de bună credință.
Toate disputele vor fi soluționate în instanțele competente din municipiul Cluj-Napoca, cu excepția cazurilor în care legislația în vigoare specifică o altă jurisdicție exclusiva pentru dumneavoastră.
9. Asistenţă
Dacă aveți orice problemă legata de funcționarea Aplicației POS, ne puteți contacta la adresa de email contact@bancatransilvania.ro sau la numerele de telefon:
*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă sau mobila, suport 24/7
0264.308.028 Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional, suport 24/7
10.Forța Majora și cazul fortuit
Banca Transilvania nu este răspunzătoare față de utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligații în caz de forță majoră/caz fortuit și în general în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul său, cât și pentru operarea și conexiunea altor rețele naționale sau străine și pentru activitățile și acțiunile lor în general.
Caz de forță majoră/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarat sau nu), conflict armat, revoluție, insurecție, acțiuni sau amenințări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acțiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgențe publice sau orice altă întâmplare, care este dincolo de controlul băncii.